msn serseri nickler 2009 sözler msn serseri nickler sözleri

msn serseri nickler 2009 sözler msn serseri nickler sözleri

Ben bıLırım SensızLık Ne demek Ben bıLırım SensızLık öLüme Denk

3-) Kokunuda aL qıderken YaraLarımı TuzLama Mademarkana bakma qıderken Hıc sevmedım Zaten

4-)YaLnız kaLırsın YanLısı buLamadan ansızın cekıp qıder aqLarsın Durmadan Bır sızı basLadı KaLbı boqanMutLuLuqu buLamazsın Hayatı anLamadan

5-)AyrıLıktan oLsa qerek qecıkıyor sabahLarHep benLe beraber UnuttukLarın

6-)Derde nerde Care Bende aqLarım sacmaLarım cok o zaman qıtme yaLvarırımadiL deqıL bu hayat=yaLnızLıqım yettı artık bu qece beLkı Kafama sıkarım

7-)AranıLan TeseLLıLer Neden Hep mesquLe Dustu

8-)Bır kahraman ama bak kımdı bunaLdan en derındenDoqru BıLdın bu cocuk ındı burada qozLerınden

9-)Tükettiqim 20 sarıLı NikotinBu qencLıqım Harbı yaraLı nitekim adıma demıssınız Beterı beterın Kaqıt ustundemı Kı yazıLı kaderım!!

тєℓєƒσηυη тυşℓαяıηα вιя ¢αη єкℓє∂ιм çєкмєуєη şєвєкєуι нαѕяєтℓє ѕüѕℓє∂ιм єууу вυ ηι¢к’ι σкυуαη ѕєηι çσк özℓє∂ιм

Her günün son günün olacakmış gibi yaşa Çünkü bu günlerden birisi son olacaktır

Уąģ쵴Ļµ کǿќêĶĻąŕđá HêЧąţĮмĮ λгıЧǿŗųм
Bîzî BîR AllÂh BîrDê DostLÂrımız BîLsîN , ZâHmêT oLmâZsa qêRîsî îLêrLêsÎn!!!

Ne yıldızları istiyorum gece yarılarımane güneşi istiyorum karanlığıma çok değil birtanem sadece seni istiyorum

BİZ VURULUNCA DEGİL UNUTULUNCA ÖLÜRÜZ

Cehennemin ortasında tek gülüşlük cennetimsin !

ne sevmek ne sevilmek hayatta en güzel şey şırıl şırıl İŞEMEK

AlEmIn dErDi bEn oLmUşUm dEmEkKi zAmNıNdA FeNa kOyMuŞuM

sévén bu kâLbîn çığLıkLârında , duâlârındâ bîlê hâlâ sên vârsın hîç mî duymuyorsun?

soranlara yalanız bilenlere kralız,şan şöhret sizin olsun biz falan filanız !

Yorum bırakın