msn duygulu nickler sözler Yeni 2009

msn duygulu nickler sözler Yeni 2009

ι|güLüмѕє ѕiiмDii вєвєgiiм|ι «3

♥♥♥♥♥ßỉя Tєk گےєvgỉ Øℓå¢åk ßµncå Tєℓåştån Aяtåkåℓån —Ô T Ê گ Î Y Å L Å Ñ—♥♥♥♥♥♥

♥ßumuyDu Hayat Déd!q|éry Hayat a$|ınDa q0sq0camaN ß!r rüya Uyan Art|q ß!tt! Rüya

♥ßΆм£z••••d£dÎğÎм••••h£я••••گے£¥••••bΆ†Î••• •gÎ†м £z••••d£dÎğÎм••••h£яk£گÎÑ••••gΆ†ÎğΕ•••gÎbÎ

♥Nєя∂єsỉn گےєn¿HåYåtıмın nєяєsỉn∂є yєяỉn¿Hємєn yånıbåşıмdå åмå yıℓ∂ızℓåя kå∂åя uzåkBỉℓ kỉ bu åşk guяuяå ve yåsåkℓåяå tutsåk

♥♥••K Ǻ P Ǻ † † I м•••K Ǻ L ß Î м Ε••گے Î м D Î L Î k•••¥ Ǻ Ñ L I Z L I K L Ǻ R•••Û L K £ گے Î Ñ D £••

♥Ñєяdє yi†iяsєм hєp گےєndє ßµℓµyoяµм ßåşℓångıçℓåяıмı گےєnsє hiç ßi†мєz gibi ßєndє oynµyoяsµn †üм گےåkℓånbåçlårını!İ!

♥Niceleri geldi, neler istediler,
Sonunda dünyayI bIrakIp gittiler
Sen hiç gitmeyecek gibisin degil mi?
O gidenler de hep senin gibiydiler

♥Çektim yüreğimin ipini, bitti!

♥Oyun bozan bir haylazdım
Biliyorum ama
Oynamadığımız bütün oyunları
Kıskanıyorum simdi

♥sana gitme diyemedim gözlerim gözlerinde kaldı susuz büyürmü hiç çiçek su sende çiçek bende kaldı

♥N€ İlktiN N€d€ SoN S€wgiyl€ DolduN N€fr€tl€ YoK OlduN ÜsgünüM CanıM UnutulduN!İ!İ

♥Herkeى•µήµttµ•gitti•beήde•µήµttµm•herىeyi ≈≈≈B •Ằ•R•İ~~ى•E•N~~U•N•U•T•M•Ằ~~B•E•N•İ!!

♥Sevmye•NiyetLiYseή•İi•Dşnmelisή•AgLamyı•Ögre nip•G üLmeyi•ßiLmeLisiή•Ask Kumar•Gibidir•Dikkat•EtmeLisή••Oynadğή Zar DeiL ßlmelisn••

♥DeĞiŞkEn bIr dÜnYaDa, BeN SaBiT KaLıYoRuM hErKeS BaŞkA BaŞkA SeVeRkEn, BeN YiNe sEnI SeViYoRuM!!!

♥saBRetmeye deqeRsin seN ßenDe ßitaneSinN !!

♥Sêvdâ êktîm îhâñêtî ßî¢îÿørûm , ¢øk Sêvmî$tîm î$tê ßûñâ ÿâñîÿørûm , vâzgê¢îLmêz Sâñdîñ Sêñ kêñdîñî Sâñâ ñøktâ køÿûÿørûm

♥bir masaldı bu
hep sen anlattın
çocuktum inandım

♥dostLarm wardı hayaLLerm qiBihayaLLerm wardı dostLarm qiBiikisi de yaLndı sefdiim qiBiqosLern yaLndı nefretm qiBi

♥Birakip gittin beni… Seni unuttum sanma, zaman alismayi ogretti belki ama unutmayi asla

♥Bu gece YiNe Uyuyamadım Ya Da Öyle SandımRüyalarıma Da Gelmiyorsun ArTık;hayalmi,hayatmı;Yanıldım!

♥Aşk:cennetle cehennem arsı işleyen trende mevsimlik bir bilet…

♥Boshwer, HepaynI MaSaL “Hayat ve Ben” işte hepsi bu kadar…

♥aslında herşeyin sorumlusu “aşk”tı
yani herkes aşk’a inandığı kadar haklı

♥artık ne sen bana
nede ben sana bir çehre
sen zindan
sen kelepçee
ve ben:
tek sana mahkum bu yalnız şehirde

♥uNutmadım sevgi sözcükLeRiNi
ama uNutmuş gibi davRaNdım,
SeNdeN başka hiç kimseye yakıştıRamadım!

♥Gidişini kabullenemememin kaderle, senle ilgisi yok
Benim kavgam kendimle,
Bitişi yok bitişi bedeli bir bana, zararı hep bana hep bana

♥Sen yoLLarına 29 harfLe acı dö$eyen bir $ahsa
Yara değiLde Yar diyebiLir misin?

♥ZORUMA GİDEN SENSİZLİK DEĞİL
ZAMANIN İÇİNDE SENİ ARAMAK
ASLINDA BU DA DEĞİL ZORUMA GİDEN
VARLIĞIN VARKEN ŞUAN YOKLUĞUNU YAŞAMAK

♥Tüm Şehir ağladı sen gittin diye
mecburmusun hep
En uzağa gitmeye

♥hem gidenedir bu şehir
hem gelecek olana
oda biraz oyalanıp
gider nasılsa

♥Üşüyen yanlarımla sarıldım hayata yeniden ve yeniden
Hoşçakalı esirgenmiş bir veda sonrasında
hoşça bakamadım kendime ve hoşka kalamadım

♥Ayık oL panik yapma rahat oL ßaq daLgana 3 günLük dünya ne sana kaLır ne ßana !!!

♥né éL!mdn †u††Lr né yüzüMé qüLdüLér ß! qün 0Lsn öLmüné séwdiLr ßén séwd!m ßa$kasna wérd!Lr ßana ßu dünyda mu†LuLq Haramm$ méqéR

♥Tam_kar$ıya_geçerken_ßıraktığın_O_el_Ben!m_| ||♥İnanıyorsan savunduklarına, arkasında duracaksıngerek yok cellada cıkarıldığında darağacına, tabureye sen vuracaksın !

Bir Cevap Yazın

