Davut Güloğlu Dön Artık şarkısı Davut Güloğlu Dön Artık dinle Davut Güloğlu – Dön Artık şarkı sözleri

Davut Güloğlu  Dön Artık şarkısı ,Davut Güloğlu  Dön Artık dinle ,Davut Güloğlu – Dön Artık şarkı sözleri

 

Bahane yapamazsun, açıkta bulamazsun
O kadar çok değiştum ki görsen tanumazsun
Bahane yapamazsun, açıkta bulamazsun
O kadar çok değiştum ki görsen tanumazsun

O eski ben yok artuk
Çok değuştum çok artuk
Zatte aşklardan kalbümde
Boş yer yok dön gel artuk

Dolu dolu yaşadum, seni unutamadum
Çok çileler çeksun yar, yanında olmadum
Dolu dolu yaşadum, seni unutamadum
Çok çileler çeksun yar, farkuna varamadum

O eski ben yok artuk
Çok değuştum çok artuk
Zatte aşklardan kalbümde
Boş yer yok dön gel artuk

Bir Cevap Yazın

