staj dosyası örnegi indir staj dosyası örnekleri yükle

staj dosyası örnegi indir, staj dosyası örnekleri yükle,Elektrik Staj Dosyası indir ,Bilgisayar Mühendisliği Staj Dosyası indir,Elektik Elektronik Mühendisliği Staj Dosyası indir ,Donanım Staj Raporu indir ,Bilgisayar Programcılığı Staj Raporu indir,İnşaat Staj Dosyası indir ,Turizm Staj Dosyası indir ,Network Staj Raporu indir ,Muhasebe Staj Dosyası indir ,Endüstri Staj Raporu indir ,Makina Staj Raporu indir ,Makina Mühendisliği Staj Dosyası ,Makina Mühendisliği Stajı ,Maden Staj Raporu ,Kimya Öğretmenliği Staj Dosyası indir,İşletme Staj Dosyası indir,Endüstri Mühendisliği Staj Raporu indir ,Tekstil Laboratuvarı Staj Dosyası,Tekstil Staj Defteri ,Tekstil Staj Dosyası indir ,Kimya Mühendisliği Staj Raporu indir

 

Elektrik Staj Dosyası 1 (RapidShare: 1-Click Webhosting)

Elektrik Staj Dosyası 2 (RapidShare: 1-Click Webhosting)
Elektik Elektronik Mühendisliği Staj Dosyası (RapidShare: 1-Click Webhosting)
Bilgisayar Mühendisliği Staj Dosyası (RapidShare: 1-Click Webhosting)
Donanım Staj Raporu (RapidShare: 1-Click Webhosting)

Bilgisayar Programcılığı Staj Raporu (RapidShare: 1-Click Webhosting)

İnşaat Staj Dosyası (RapidShare: 1-Click Webhosting)

Turizm Staj Dosyası (RapidShare: 1-Click Webhosting)

Network Staj Raporu (RapidShare: 1-Click Webhosting)

Muhasebe Staj Dosyası (RapidShare: 1-Click Webhosting)

Endüstri Staj Raporu (RapidShare: 1-Click Webhosting)

Makina Staj Raporu (RapidShare: 1-Click Webhosting)

Makina Mühendisliği Staj Dosyası (RapidShare: 1-Click Webhosting)

Makina Mühendisliği Stajı (RapidShare: 1-Click Webhosting)

Maden Staj Raporu (RapidShare: 1-Click Webhosting)

Kimya Öğretmenliği Staj Dosyası (RapidShare: 1-Click Webhosting)

İşletme Staj Dosyası (RapidShare: 1-Click Webhosting)

Endüstri Mühendisliği Staj Raporu (RapidShare: 1-Click Webhosting)

Tekstil Laboratuvarı Staj Dosyası (tekstil labratuvarı staj dosyası.zip dosyam.net)

Tekstil Staj Defteri (tekstil staj defteri.rar dosyam.net)

Tekstil Staj Dosyası (tekstil staj dosyası.rar dosyam.net)

Kimya Mühendisliği Staj Raporu (dosyam.net – paylaşım servisi)

37 Comments

  1. merve
    Posted Haziran 2, 2010 at 1:25 pm | Permalink | Cevapla

    ne karışık site hiç hos değil

    • meteoman
      Posted Haziran 2, 2010 at 1:43 pm | Permalink | Cevapla

      sitemiz cok sade ve göze cok güzel hitap ediyor.

  2. cihanreis
    Posted Haziran 11, 2010 at 2:05 pm | Permalink | Cevapla

    ya doğalgaz ve sıhhı tesisatçılıkla alakalı birşey payşsanız çokkk sevinirim acil lazımmm

  3. özlem
    Posted Haziran 16, 2010 at 6:57 pm | Permalink | Cevapla

    arkadaşlar elinde bankacılık ve sigortacılıkla ilgili staj defteri örneği olan varsa yayınlayabilir mi acaba?

  4. buse
    Posted Temmuz 16, 2010 at 9:25 am | Permalink | Cevapla

    belediye de staj yapıyorum muhasebe ve işletme staj dosyası örneği olan var mı ne yazacağımızı bilmiyoruz yardımcı olabilirmisiniz..?????

  5. sultan öztürk
    Posted Temmuz 21, 2010 at 11:25 pm | Permalink | Cevapla

    arkadaslar cok acıll 30 günlük insaat teknikerliği staj dosyası lazımm yardımcı olursanız sevinirim…

  6. PıNaRr
    Posted Temmuz 27, 2010 at 8:32 am | Permalink | Cevapla

    bilgisayar programcılığı bölümünü okuyorum.Staj yapıyorum acilen dosyamı doldurmam lazım lütfen yardımcı olun…

  7. mustafa Can
    Posted Temmuz 28, 2010 at 2:49 pm | Permalink | Cevapla

    Harita teknıkerlıgı özel sırkette yapılmış staj defterı örnegı 30 iş gunu yardımcı olursanız sewınırım

  8. kamber sami bilgin
    Posted Temmuz 29, 2010 at 12:16 pm | Permalink | Cevapla

    kimya mühendisliğinde okuyorum acele boya ile ilgili doldurulmuş staj defteri arıyorum gönderirseniz sevinirim

  9. öznur
    Posted Ağustos 2, 2010 at 9:29 am | Permalink | Cevapla

    harita teknikerligi devlette yaplmş 40 iş günü staj örnegi yaymlrsnz çok sevnrm:(

  10. osman
    Posted Ağustos 12, 2010 at 10:56 am | Permalink | Cevapla

    slm ben mobilya ve dekarasyon bölümü myo da okuyorum bana acil olarak sıtaj dosyası lazım yardım ederseniz hikikaten cok iyi olacak şimdiden tşk. …

  11. ümit
    Posted Ağustos 12, 2010 at 1:37 pm | Permalink | Cevapla

    staj staj yine staj elektronik üniversite 2sınıf staj dosyası arıyorum ama gel ki bulunsun saçlarım döküldü sinir hastası oldum tansiyon kalmadı doktor stajdan uzak durmazsan kötü olacak dedi raporu okula götürdüm sahte dediler yardım edin yardım lütfn biraz yardım….!!!!

  12. ergul yilmaz
    Posted Ağustos 13, 2010 at 8:40 pm | Permalink | Cevapla

    halkla ilişkiler tv de yapilmiş staj defteri çok acil lazım yardımcı olursanız sevinirm

  13. firat
    Posted Ağustos 23, 2010 at 5:31 pm | Permalink | Cevapla

    arkadaşlar staj dosyasına ihtiycı olan arkadaşlarıma yardımcı olabilirim mumahasbe olması şartıyla adanada oturuyorum ona göre

  14. demet
    Posted Ağustos 24, 2010 at 2:18 pm | Permalink | Cevapla

    arkdaslr merhaba bana da dış ticaret bölümü ile ilgili staj dosyası örnegi varmııı acilllllllll

  15. beren
    Posted Ağustos 25, 2010 at 2:08 pm | Permalink | Cevapla

    harita mühendisliği staj dosyası örneji arıyorum(özel şirkette yapılmış)

  16. galip
    Posted Ağustos 27, 2010 at 4:45 pm | Permalink | Cevapla

    arkadşlar banada sigorta acentesinde yapılmış staj dosyası örneği lazım hazır olan varsa lütfen yaynlasınn zor durumdyım 😦

  17. ümmühan
    Posted Eylül 2, 2010 at 12:37 pm | Permalink | Cevapla

    arkadaşlar blm bankacılık ve sgrta bana sigorta staj defteri örnegi konusunda yardmcı olrmsnz acilll

  18. ecem
    Posted Eylül 3, 2010 at 1:13 am | Permalink | Cevapla

    bankacılık ve sigortacılık bölümü öğrencisiyim stajımı bitirdim yalnız staj defterimi dolduramadım bu yüzden staj defteri örneği istiyorum acilll yardımcı olursanız sevinirim.

  19. demet keskinoğlu
    Posted Eylül 6, 2010 at 11:39 am | Permalink | Cevapla

    bankacıık sigortacılık mezunuyum 40ünlük staj örneğ lazım yardımcı olursanız sevinirm

  20. arca
    Posted Eylül 8, 2010 at 2:56 pm | Permalink | Cevapla

    aynen ben de banka- sigorta öğrencisiyim biri bize yardmcı olsun lütfen 40 günlük sigorta staj defteri örenği istiyorum 😦

  21. veli
    Posted Eylül 15, 2010 at 2:21 pm | Permalink | Cevapla

    arkadaşlar geçen sene ben sigorta acentaseında staj yaptım aslında size yardımcı olabilirim doldurmanız konusunda

  22. veli
    Posted Eylül 15, 2010 at 2:28 pm | Permalink | Cevapla

    bende bankacılık ve sigortacılık bölümü mezunuyum isteyen olursa stajları konusunda yardımcı olurum…

  23. memet
    Posted Eylül 17, 2010 at 2:15 pm | Permalink | Cevapla

    kardes cok acıl lazım ya sıgorta staj defterı yardımcı olursan sevınırım

  24. veli
    Posted Eylül 18, 2010 at 3:39 pm | Permalink | Cevapla

    Bankacılık ve sigortacılık bölümü okuyanlar..
    Staj defterinizi hazırlamak için aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz.
    1)öncelikli olarak staj defterinizin ilk gününü çalışanlarla tanışma olrak yazınız. ikinci gününe işletmenin organizasyon yapısı incelendi yazınız. üçüncü gün bilgisayartın işletme içindeki önemi ve işletme kullanılan alet ve teçhizatlar incelenerek öğrenildi yaznız.
    2) Daha sonra trafik sigortası hakkında bilgiler eğitmenden öğrenilerek teminatları ve prim ödenmesi konusunda eğitmen personelden bilgiler alındı. diğer güne trafik sigortası çalışmasına devam edildi. poliçe keserken nelere dikkat edilm esi gerektiği konusu eğitmen tarafından gösterildi.kasko sigortası hakkında önçalışma yapıldı.
    3) kasko sigortası hakkında ilgiler alındı. kasko primi hesaplanırken dikkat meteoman edilmesi gereken hususlar eğitmenden öğrenildi.
    4) trafik sigortası ve kasko sigortası arasında farklar öğrenildi. ilk kez trafik sigortası poliçe kesimi eğitmen gözetiminde yapıldı.
    5)kesilen poliçelerin arşivlenmesi öğrenildi.
    6) devam ederek 2 güne bir tsrsb sitesinde bulunan önemli sigortaları kısa kısa özet şeklinde yazınız .
    7)ay sonlarında kesilen poliçeleri gelecek seneye yardımcı olmak çin arşive kaldırıldı yazınız
    8)her 15 günde bir geçmiş poliçelerden yararlınarak poliçesi 15 gün içinde dolcak mevcut muşterilerinize telefon ederek bilgilendirme verildi yazınız..
    daha snra yangın, ferdi kaza, seyahat, sera, deprem vb önemli sigorta çeşitklerini yukardıki gibi yazınız..
    9) tsrsb sitesinde bulunan ve yazmış olduğunuz sigorta meteoman.net türlerinin mevzuatlarını bilgisayarınıza indirerek word ile kendiniz yazmış gibi her sigorta için ayrı ayrı çıktı alınız.
    10) staj defterinizi onaylatacağınız sigorta aceantasından rica ederek ellerinde bulunan ve sisizn yazmış olduğunuz d,sigorta poliçelerinden en az birer kopya alınız
    11) guzel bir staj raporu kapağı hazırlayınız ve butun çıktıları sırası ile şefaf kapak telli dosyaya koyunuz f,daka sonra EKLER diye bir çıktı alınız..
    12)aldığınız poliçe kopyalarını sırası ile ekler kısmından sonra koyarak telli dosyanızı kapatınız.
    13) Yaptığınız işlemden gurur duymaya başlayabilrisiniz. en iyi staj sizinkisi olfugunu dsunmeye baslayacaksınız.
    14) Okulunuza gönderiniz veya el ile teslim ediniz
    15) okula gittiğinizde kimsenin staj raporu hazırlamadığını görunce danışman hocanızın gözune girdiğinizi dusuneceksiniz.
    sakın rapor çok oldu falan diye dusunmeyin sizin staj raporunuz sigorta hocası tarafından bir alt sınıfta olan sigortacılık dersini,de kullanılmaya baslanacaktır… siz istesenizde hocanız staj raporunu size vermeyecektir. çünkü sizin raporunuz hocanızın kitabı haline gelecektir.(en azından benimki oyle oldu)bu kadar….
    şimdiden başarılar herkese ben mezun oldum hemde bölüm ve okul birincisi olarak ama ne yazık ki bankalardan hale haber yok sınavlara pek 2 yıllık almıyorlar..:((

  25. gulsah
    Posted Eylül 20, 2010 at 3:13 am | Permalink | Cevapla

    mrb arkadşlar lojistik bölümndeyim stjım bugün bitti 30 gnlük yazmam gerk ve 2 3 gün içnde teslim etmem lazım bakıyorum ama bölümümle ilgili hiç örnek bulamadım yardımcı olabilir misiniz?

  26. ümmühan
    Posted Eylül 20, 2010 at 12:58 pm | Permalink | Cevapla

    cok tesekkür edrm veli peki sgrta acentesnden aldgmz örnek fotokobileri dosyaya koysak kabul edrlermi bi bilgn varmı

  27. gülçin
    Posted Eylül 21, 2010 at 11:32 pm | Permalink | Cevapla

    sigortacılık bölümü staj dosyası olan warsa lütfen yayınlasın

  28. veli
    Posted Eylül 22, 2010 at 1:09 pm | Permalink | Cevapla

    dosya derken staj defterine ise neresine koyacagını bilmiyorum. ama rapora ekler deyip koyarsan bence daha basarılı olur…

  29. ümmühan
    Posted Eylül 22, 2010 at 2:58 pm | Permalink | Cevapla

    ewet haklısn
    cok tesekkür ederm 🙂

  30. ertaç
    Posted Eylül 28, 2010 at 12:23 am | Permalink | Cevapla

    mobilya öğretmenliği staj defterine acil ihtiyacım var arkadaşlar feryadıma kulak verin

  31. leyla
    Posted Eylül 29, 2010 at 3:57 pm | Permalink | Cevapla

    ben muhasebe servisinden staj görüyorum staj hakkında hiç bir bilgim yok yardım ederseniz çokkkkkk sevinirim ama lütfen acele olsun yardımlarınız…

  32. arca
    Posted Ekim 3, 2010 at 6:16 pm | Permalink | Cevapla

    veli yardım et yardım yardım yardım

  33. candane
    Posted Ekim 10, 2010 at 5:19 pm | Permalink | Cevapla

    velielinde sigorta staj dosyası örneği varsa yollasana lütfen

  34. veli
    Posted Ekim 11, 2010 at 11:54 am | Permalink | Cevapla

    arkadaşlar yardım çığlıklarınızı duydum ama ne yardımı asağıda yapğacağınız şeyleri yazdım biraz zahmet ediyip okusanıza sonra yazarsınız kolaylıkla bu staj meselesini abartmayın o kadar çok buyuk bişey değil ki….

  35. melis
    Posted Ocak 19, 2011 at 12:15 pm | Permalink | Cevapla

    bana acil lojistik staj defteri örneqi lazmmmm :S yardm edrsenz sewnrmmm….

  36. melis
    Posted Ocak 19, 2011 at 12:16 pm | Permalink | Cevapla

    bana acil lojistik staj defteri örneği lazım :S yardım ederseniz sevinirim…..

Bir Cevap Yazın

