hayırlı baba sezon finali replikleri sezon finali hıyarlı babayı birde böyle okuyun gülün

hayırlı baba sezon finali replikleri, sezon finali hıyarlı babayı, birde böyle okuyun gülün

hıyarlı baba : evliligin belası bitti terapistti kaldı.

ogul:baba bak cocuk arkadaşım benim ben konuştum

havuç anne:babanı dogal ortamından cıkardıgın için biraz şaşkın  yavrum.Erkek şembanzelerde olur böyle

ogul:baba oturun konuşun tmm mı baba ben evdeyim

hayırlı baba:ne konuşacam olum bu gerizekalıyla
ogul :ya baba lütfen oturun konuşun ben evdeyim hadi baba

Doktor:merabalar hoşgeldiniz oturun buyrun
hıyarlı baba:sen kimsin lan klant kent,o gözlükleri çıkarınca uçabiliyon mu bari

doktor: ee evt hehe
hıyarlı baba:bak bide şaka yapıyo he valla bi çakarım burdan kriptona uçarsın he

doktor:ee evet biraz gerginsiniz normal

havuç anne:yok gergin oldugundan degil şimdi erkek şembanzeler yaz aylarında böyle huyzuzlanıyor ondan doktor

hıyarlı baba:hatce bak bana iki de bir şembanze diyorsun o kolundaki kılları gösterde hangimiz şempanze anlasın

doktor:tmm güzel sevimli güzel didişen bi(meteoman.net) çiftle karşı kaşıyayız.evt buyrun rahatınıza bakın efendim
evet şimdi başlıyoruz efendim sizinle güzel güzel sohbet edecezz eee

hıyarlı baba:ne sohbeti ne konuşacaz

doktor:ne konuşacaz ee karakter tahlillerinizi yaparak başlıyabiliriz mesela

hıyarlı baba:yok karakter tahlilini facebook ta yaptım.çok güzel hareketlerde hangi karakter diye sordum şahin ırmak çıktı hiçte sevmem
gerizekalıyı

havuç anne:bende de bülent emre parlak çıktı

hıyarlı baba:neden acaba neden acaba(kolundaki bıyıgındaki meteoman.net kılları göstererek)

doktor:tmm bunlar internetteki minik oyunlar isterseniz mürekkep testiylede başlıyabiliriz konuya

hıyarlı baba:yok arkadaş biz test mest yapmayalım ben en son bu gerizekalının hamilelik testine baktım iki yanlış benim hayatımı götürdü

havuç anne:ben kocalık testinde kaydırma yapmasaydım şuan oxford da master yapmış bi koca bulabilirdim

hıyarlı baba:hastır ordan gerizekalı

doktor:lütfen sakin olun peki şöyle başlayalım o zaman nasıl tanıştınız

hıyarlı baba :anlatayım evet şimdi üniversidedeyken arka bahçede yürüyordu.bende derse yetişmek için okulun merdicenlerinden yukarı
cıkıyordum ordan Hatceyle çarpıştık işte kitaplar falan elinden düştü onları hop yerden alalım derken böyle göz göze geldik sonra olanlar oldu.

doktor:merdivenlerde çarpıştınız ha

hıyarlı baba:nası yedi mala bakya .yok lan.biz bunla cephede çarpıştık askerlik arkadaşılan bu beniiim

doktor:nasıl nası yani ya

hıyarlı baba:şimdi şöyle 18 ine geldiginde buna celp gelmiş askerden.buda şubeye gitmiş ben kadınım beni askere almayın falan demiş ama
ama kim inanır efendim meteoman.net sakalı bıyıgı olunca tabi. efendim bunu almışlar askere o zamanlar bende sakal cıkmıyo bu hergün t
raş oluyo
işte buna 18 ay askerlik yaptırmışlar

doktor:bayaa askerlik yapmış yani

hıyarlı baba:olumm komandoydu lan bu .bugun savaş cıksa savşata en iyi önde gider bu.mal fakat iyi asker

havuç anne:gizli sırlarımı aşikar etme lan fena olacak ha

doktor:peki evlilik süreci nasıl oldu iş evlilik sürecine nasıl geldi.

hıyarlı baba:efendim biz terhis i aldıktan sonra bunu aldım köye götürdüm,adam tabi delirdin lan gerizekalı insan asker
arkadaşıyla evlenirmi diye.baba haklısın dedim hiç degilse bunu tarlada sabana falan süreriz dedim öyle aldım

Doktor:sabana sürmek için askerlik arkadaşınızla evlendiniz

hıyarlı baba:evet

Doktor:valla cok şaşırdım ya

hıyarlı baba:valla 20 dönüm tarlayı sürünce bende cok şaşırdım

hıyarlı baba:bişey süylicem bittimi karakter tahlimi bittimi gidebilirmiyiz biz

devamı sonra yazan www.meteoman.net

One Comment

  1. Posted Temmuz 18, 2009 at 2:59 pm | Permalink | Cevapla

    bişey koymuyonuz sonrada yorum yazın diyonuz

Bir Cevap Yazın

