hadise evlenmeliyiz şarkısı hadise evlenmeliyiz şarkı sözleri

hadise evlenmeliyiz şarkısı, hadise evlenmeliyiz şarkı sözleri

Bence evlenmeliyiz hemde bu sen
Aşksız dönen bir dünya
Durmuş kalmış aslında
Seni gördüm şu anda

Ne olur dur uzaklaşma
Bu işte sende doymazsısn
Bir sınırda koymazsın
HErkesden çok ayrısın
Sen bunun farkındasın
Gel gel gelsene beni öpsene
Senle ben yan yana bi düşünsene
Gelgel gelsenede bi aynı sahneye

http://www.dailymotion.com/swf/x9x5siBence evlenmeliyiz hemde bu sene
Mantıklı düşünsene aklım fikRim nerede
Herkezi dinliyorsun beni duy bi kerede
İstesende doymazsın bir sınırda koymazsın
Herkesden çok ayrısın sen bunun farkındasın

 

tüm albümü dinlemek için tıkla

http://www.meteoman.net/hadise-2009-kahraman-albumu-hadise-kahraman-2009-album.html

One Comment

  1. handan
    Posted Ağustos 18, 2009 at 4:15 pm | Permalink | Cevapla

    çok süpersin hadise mükemmelsin şarkında senin gibi ezberledim bile seni çok seviyorum mukemmelsinin hadise………:d

Bir Cevap Yazın

