2009 aof final sonuçları açıklandı.Allahım inşallah geçmişimdir :(

2009 aof final sonuçları açıklandı.

benim gibi binlerce aof li geçen günlerde girdigi final sınavının sonuçlarını merak ediyordur

bugun açıklanacagı söyledin .ben daha bakamadım sonuçlara herhalde cok fazla yogunluktan

allahım inşallah geçmişimdir diyorum ya .Zaten sınıfta kaldım bu sene 2. senem 3 dersten girmiştim

matematik iktisad ve davranış bilimleri,davranış bilimlerinden geçsem yeterli diye düşünüyorum.hiç ümidim yok ama neyse
benim gibi daha binlerce arkadaş vardır aynı heycanı aynı kaderi paylaşan tüm arkadaşlarım inşallah geçmişlerdir.Diledikleri notları alırlar.

neyse sonucu iyi olan veya kötü olan buraya yorum bıraksın beraber sevinelim veya üzülelim

hadi hayırlısı bakalım .ben daha sonuçlara bakmadım cesaretim yok 😦

Bir Cevap Yazın

