Sezen Aksu 2009 son albümü Sezen Aksu 2009 Yürüyorum Düş Bahçelerinde albümü

sezen aksu son albümü

sezen aksu son albümü

Bahçelerinde albümüSezen Aksu 2009 Yürüyorum Düş Bahçelerinde albümü,Sezen Aksu, Sezen Aksu 2009, Sezen Aksu 2009 albümü, Sezen Aksu 2009 dinle, Sezen Aksu 2009 son albüm, Sezen Aksu 2009 yeni albüm, Sezen Aksu 2009 yeni klip, Sezen Aksu dinle, Sezen Aksu parçaları, Sezen Aksu şarkıları, sezen aksu Yürüyorum Düş bahçesine, Yürüyorum Düş bahçesine dinle, Yürüyorum Düş bahçesine klip, Yürüyorum Düş bahçesine sözleri

Sezen aksuda 2009 yepyeni bir albümle girmeye planlıyor sezen aksu 2009 albüm ismi Yürüyorum Düş Bahçesine. Dmc Müzik tarafından cıkacak yeni albümü hakkıonda şu an için fazla bir bilgi yok ve ilerliyen zamanlarda allbüm hakkında daha detaylı bilgiyi buradan takip edebilirsiniz
albümün çıkış tarihi 11 Haziran 2009

Albüm parçaları
1. cd
1-İzmir Yanıyor
2-Unutamam
3-Kaybedenler
4-Uslanmadım
5-Elveda
6-Tutunamadım
7-Kurşuni Renkler
8-Uçurtma Bayramları
9-Pardon
10-Lâl
11-Sorma
12-Kaçak
13-Lale Devri
14-Takvim
15-Muhabbet Kuşları
http://www.profiletweaks.com/generators/mp3-player/show.swf?user=ga19204440&baseURL=http://www.profiletweaks.com/generators/mp3-player/&type=link
www.meteoman.net-uploader’s

Bir Cevap Yazın

