özcan deniz zorun ne benle aşk şarkısı klibi izle,özcan deniz zorun ne benle aşk şarkısı sözleri

özcan deniz zorun ne benle aşk şarkısı klibi izle,özcan deniz zorun ne benle aşk şarkısı sözleri

Kaç kere denedim bu yolda şansımı
Ne yaptıysam çarkım dönmüyor.
Üstüme çevirmiş silahlarını
Nefes almama fırsat vermiyor

Ben aşkı
arayan bir garibim
Dikenli yollarda gezindiriyor
Kazara yalınıp da düşersem eğer
En çürük dalını tutuşturuyor

Aslında nereye nereye diye sormuyorumda
Takılıp gidiyorum aşkı
bulduğum anda
Biliyorum yanacak yanacak, yine çok canım yanacak
Hemde en acılısından bir parçamı alacak.

Aşk, zorun benle
Aşk zorun ne benle
Aşk aşk zorun ne benle
Aşk zorun ne benle

Her gelene bir parçamı hediye mi ediyorsun
Beni dirhem dirhem hergün yok edip gidiyorsun

Aşk aşk aşk zorun ne benle
Aşk zorun ne benle
Aşk söyle zorun ne benle
Aşk derdin ne benle

Söz : Özcan Deniz
Müzik : Özcan Deniz

Bir Cevap Yazın

