yusuf güney heder oldum şarkısı yusf güney heder oldum şarkı sözleri

yusuf güney ,heder oldum şarkısı, yusf güney heder, oldum şarkı sözleri,

Yusuf Güney – Heder Oldum Aşkına Bilerek – Sözler

İllede Uğrana Ölmem Mi Gerek
Heder Oldum Aşkına Bilerek
Kime Özlem Kimlere Hasret
Sevemezsin Yok Sende Yürek …

Çekip Sebepsiz Gidişlerin
Pişman Olup Dönüp Özürlerin
Senin Bu Tavrı Hallerinde
Bende Ne Fikir Ne Kaldı Cümle
Ya Sen Bitir Ya Ben Bitireyim
Sen Çek Git Ya Ben Mi Gideyim
Aşk Dediğin Bir Yerde Bitiyor
Bitince Acıtıyor
Yine Çoştu Gönül Akıyor
Sensizliği Yakıyor…

Sönmeden Küllenmeden
Bir Karar Ver Artık Ya Kal Yada Git
İllede Uğrana Ölmem Mi Gerek
Heder Oldum Aşkına Bilerek
Kime Özlem Kimlere Hasret
Sevemezsin Yok Sende Yürek

Hala Hergünüm Gecemde Seni Arıyorum
Hala Böyle Heyecan Aşkla Sana Koşuyorum
Baksa Aşkına Evrim İşte O Benim

Bir Cevap Yazın

